Anglicismy v německých reklamních inzerátech – Daniela MESMEROVÁ
Daniela MESMEROVÁ
Master's thesis
Anglicismy v německých reklamních inzerátech
Anglicisms in German advertisements
Abstract:
In my thesis I look deeper into the subject of anglicisms in German advertisements. In the second chapter I illustrate theoretical aspects of the topic "advertisement" and the third chapter is dedicated to the subject area "anglicisms". The fourth chapter deals with the comprehensibility of English slogans in the German print media advertising. In this context I exemplify based on the results of the …moreAbstract:
Ve své diplomové práci jsem se zabývala Anglicismy v německých reklamních inzerátech. Ve druhé kapitole se věnuji tématu "reklama". Tretí kapitola se věnuje rozsáhlému tématu "Anglicismus". Ve čtvrté kapitole se zabývám srozumitelností anglických sloganu v německých reklamních inzercích. Přitom znázorňuji podle výsledku End Mark-Studii z roku 2003, 2006 a 2009, jak málo německé obyvatelstvo rozumí …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Identifier:
31150
Thesis defence
- Supervisor: Dr. Phil. Sandra Innerwinkler
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MESMEROVÁ, Daniela. Anglicismy v německých reklamních inzerátech. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / FJ-NJ
Theses on a related topic
-
Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.
Eliška Krulišová -
Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích
Pavel Bleha -
Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy
Miloš Čihák -
Účinnost vybraných témat sociální reklamy na studenty vysokých škol do 26 let
Lenka HARANTOVÁ -
Porovnání účinnosti reklamy v různých mediích
Petr Indra -
Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní
Marina Polynova -
Vliv reklamy na rozhodování zákazníka
Petr Čermák -
Tvorba a funkce reklamních sloganů
Kateřina Lhotová