Daniela MESMEROVÁ

Diplomová práce

Anglicismy v německých reklamních inzerátech

Anglicisms in German advertisements
Abstract:
In my thesis I look deeper into the subject of anglicisms in German advertisements. In the second chapter I illustrate theoretical aspects of the topic "advertisement" and the third chapter is dedicated to the subject area "anglicisms". The fourth chapter deals with the comprehensibility of English slogans in the German print media advertising. In this context I exemplify based on the results of the …více
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se zabývala Anglicismy v německých reklamních inzerátech. Ve druhé kapitole se věnuji tématu "reklama". Tretí kapitola se věnuje rozsáhlému tématu "Anglicismus". Ve čtvrté kapitole se zabývám srozumitelností anglických sloganu v německých reklamních inzercích. Přitom znázorňuji podle výsledku End Mark-Studii z roku 2003, 2006 a 2009, jak málo německé obyvatelstvo rozumí …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor: 31150

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Dr. Phil. Sandra Innerwinkler

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MESMEROVÁ, Daniela. Anglicismy v německých reklamních inzerátech. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická