Marketingová komunikace ve službách – Veronika Šínová
Veronika Šínová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve službách
Marketing Communication in Services
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce na téma marketingová komunikace ve službách je analyzovat současný stav marketingové komunikace v daném kadeřnickém salónu. Dílčím cílem je navrhnout zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou charakterizovány veškeré pojmy a skutečnosti, které jsou potřebné při vypracování této práce. V praktické části je obsažen popis kadeřnictví, analýza SWOT, Porterův …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse the current state of marketing communication in the certain hairdressing salon. The partial goal is to propose improvements of marketing communication. In the theoretical part are characterized all terms and facts which are required to accomplish this thesis. The practical part contains description of the hairdressing salon, SWOT analysis and Porter's five …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šínová, Veronika. Marketingová komunikace ve službách. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová
Název
Vložil
Vloženo
Práva