Buyer Behaviour and Loyalty of Football Fans on Football Market – Karel Majkút
Karel Majkút
Bachelor's thesis
Buyer Behaviour and Loyalty of Football Fans on Football Market
Buyer Behaviour and Loyalty of Football Fans on Football Market
Abstract:
Účel této diplomové bakalářské práce spočívá v průzkumu spotřebitelského chování fotbalových fanoušků ve Spojeném Království Velké Británie a Severního Irska. Tato práce odhaluje spojnice mezi specifickými typy chování, pohlavími, věkem a příjmem fanoušků. Fanoušci týmu Huddersfield Town FC byli vybráni jako objekt výzkumu. Tento výzkum byl proveden pomocí internetových i tištěných dotazníků. Primární …moreAbstract:
The aim of this study is to investigate customer behaviour of football fans in the UK football market. Links and relations between specific types of behaviour, gender, age or income were intended to be found. Football fans of Huddersfield Town FC were chosen as a population and the questionnaire was distributed via internet as well as in hard copies. Several statistical methods have been employed to …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/105934
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2014
- Supervisor: Dita Skopalová
- Reader: Petr Skopal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAJKÚT, Karel. \textit{Buyer Behaviour and Loyalty of Football Fans on Football Market}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/4giozi/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský