Buyer Behaviour and Loyalty of Football Fans on Football Market – Karel Majkút
Karel Majkút
Bakalářská práce
Buyer Behaviour and Loyalty of Football Fans on Football Market
Buyer Behaviour and Loyalty of Football Fans on Football Market
Anotace:
Účel této diplomové bakalářské práce spočívá v průzkumu spotřebitelského chování fotbalových fanoušků ve Spojeném Království Velké Británie a Severního Irska. Tato práce odhaluje spojnice mezi specifickými typy chování, pohlavími, věkem a příjmem fanoušků. Fanoušci týmu Huddersfield Town FC byli vybráni jako objekt výzkumu. Tento výzkum byl proveden pomocí internetových i tištěných dotazníků. Primární …víceAbstract:
The aim of this study is to investigate customer behaviour of football fans in the UK football market. Links and relations between specific types of behaviour, gender, age or income were intended to be found. Football fans of Huddersfield Town FC were chosen as a population and the questionnaire was distributed via internet as well as in hard copies. Several statistical methods have been employed to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105934
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedoucí: Dita Skopalová
- Oponent: Petr Skopal
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský