The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior – Zaur Seyidli
Zaur Seyidli
Bakalářská práce
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Abstract:
Development of technology and the increase in internet usage in recent years, consumers have begun to spend most of the time on social networking sites. Businesses following the change of consumer preferences have started to give importance to marketing activities on social media so as to contend. Companies have become aware of the benefits of online advertising due to reasons such as ease of communication …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Poláček, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
Valentina Malievskaia -
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Eliška Beránková -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
28. 4. 2024
Mach, J.
28. 4. 2024