Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications – Ing. Ngoc Vu Hong
Ing. Ngoc Vu Hong
Diplomová práce
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Anotace:
Studie ukázaly, že oběhové hospodářství (CE) může především změnit způsob jakým vytváříme a spotřebováváme zboží, vyžadující změny a inovace, zejména od podniků - které jsou hlavním faktorem při navrhování opakovaně využitelných výrobků a utváření spotřebitelských návyků. Ačkoli se o CE vášnivě diskutuje na akademické, vládní i podnikatelské úrovni, pro spotřebitele je koncepce CE relativně nová. Cílem …víceAbstract:
Studies have shown that circular economy (CE) can primarily change the way we create and consume things, calling for actions and innovations, especially from businesses – which are the primary factor in designing circular products and shaping consumption habits. Although CE is heatedly discussed at academic, governmental, and business levels, CE is relatively new to consumers. This paper aimed at answering …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pfip0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: M.Sc. Jessica Omieye Amiesimaka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VU HONG, Ngoc. \textit{Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications} [online]. Brno, 2021 [cit. 2023-06-01]. Dostupné z: https://theses.cz/id/3m8dpm/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. Vedoucí práce doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring a videogame website as a student of linguistics: an analysis of English and Czech website localizations
Martin VÁLEK -
User experience design of a book website
Anna Nagyová -
Utilization of Crowdsourcing in Website Localization
Kryštof Večerek -
Duolingo as a new language-learning website and its contribution to e-learning education
Veronika Jašková -
Enhancing the Czech Statistical Office website and implementing the census dashboard
Mohammed Babiker -
Characteristics of Narratives in Media Based on The Telegraph Website
Jan Navrátil -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze -
Website builder – technický návrh a prototyp
Peter Tóth