Destinační management a nástroje jeho komunikace – Bc. Caroline Suzanne Karda
Bc. Caroline Suzanne Karda
Bachelor's thesis
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Destination management and its communication tools
Abstract:
V souvislosti se zvýšením konkurenčního prostředí mezi turistickými destinacemi, je důležité neustále prosazovat a připomínat svou identitu, image, mající silnou marketingovou značku. Tato práce tedy řeší skutečnost, že marketingové řízení je klíčovým prvkem potřebným pro úspěšný rozvoj a udržení rozvoje v dané destinaci. Je tedy potřeba neustále připravovat jedinečné nabídky, zvláštní produkty v souladu …moreAbstract:
In a context of increased competition among tourist destinations, it is important to constantly promote and commemorate their identity, image, having a strong marketing brand. This study therefore addresses the fact that marketing management is a key element needed for the successful development and sustaining development in the area of tourism. It is therefore necessary to continuously provide unique …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l2wnn/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2016
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
"Albanskij jazyk" a "Padonki" jako sociální a kulturní jev v současném ruském jazyce v komparaci s analogickými jevy v české internetové kultuře
Miroslav Půža -
Komunikační nástroje v projektu Housing First v ČR
Vendula KRIŠTOFOVÁ -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství
Zuzana Bedřichová -
Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice
Nikola Svirak -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek -
Využití komunikačních nástrojů v podnikové komunikaci
Martin Prokeš -
Vliv činnosti České centrály cestovního ruchu-CzechTourism na výkonové a kapacitní ukazatele cestovního ruchu
Myroslava Rusnak