Destinační management a nástroje jeho komunikace – Bc. Caroline Suzanne Karda
Bc. Caroline Suzanne Karda
Bakalářská práce
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Destination management and its communication tools
Anotace:
V souvislosti se zvýšením konkurenčního prostředí mezi turistickými destinacemi, je důležité neustále prosazovat a připomínat svou identitu, image, mající silnou marketingovou značku. Tato práce tedy řeší skutečnost, že marketingové řízení je klíčovým prvkem potřebným pro úspěšný rozvoj a udržení rozvoje v dané destinaci. Je tedy potřeba neustále připravovat jedinečné nabídky, zvláštní produkty v souladu …víceAbstract:
In a context of increased competition among tourist destinations, it is important to constantly promote and commemorate their identity, image, having a strong marketing brand. This study therefore addresses the fact that marketing management is a key element needed for the successful development and sustaining development in the area of tourism. It is therefore necessary to continuously provide unique …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l2wnn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
"Albanskij jazyk" a "Padonki" jako sociální a kulturní jev v současném ruském jazyce v komparaci s analogickými jevy v české internetové kultuře
Miroslav Půža -
Komunikační nástroje v projektu Housing First v ČR
Vendula KRIŠTOFOVÁ -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství
Zuzana Bedřichová -
Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice
Nikola Svirak -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek -
Využití komunikačních nástrojů v podnikové komunikaci
Martin Prokeš -
Vliv činnosti České centrály cestovního ruchu-CzechTourism na výkonové a kapacitní ukazatele cestovního ruchu
Myroslava Rusnak