Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v odvětví poskytování služeb – Jan Keřka
Jan Keřka
Bachelor's thesis
Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v odvětví poskytování služeb
Purchasing behaviour of a selected customer segment in the service industry
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníků vybrané pobočky McDonald´s v Liberci a zároveň zjistit jejich preference, neboť znát preference zákazníka je předpokladem k dosažení jeho spokojenosti. Vybranou metodou pro tento výzkum je osobní dotazníkové šetření, které zároveň s dalšími poznatky během dotazování utvoří podklad pro vyhodnocení získaných dat. Teoretická část obsahuje …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to evaluate the customer satisfaction of a selected McDonald's branch in Liberec and also to find out their preferences, because knowing the customer's preferences is a prerequisite for achieving customer satisfaction. The chosen method for this research is a personal questionnaire survey, which, together with other findings during the interview, will form …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KEŘKA, Jan. \textit{Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v odvětví poskytování služeb}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/4gqmat/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Keřka, Jan. Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v odvětví poskytování služeb. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Business Administration / Economics and Management of Services
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří
Tereza ŠULANOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's
Natálie KARDOŠOVÁ -
Spokojenost zákazníků s ubytovacími a stravovacími službami Hotelu Jičín
Miriam Vlková -
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Mariia Lytvynova -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights