Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v odvětví poskytování služeb – Jan Keřka
Jan Keřka
Bachelor's thesis
Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v odvětví poskytování služeb
Purchasing behaviour of a selected customer segment in the service industry
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníků vybrané pobočky McDonald´s v Liberci a zároveň zjistit jejich preference, neboť znát preference zákazníka je předpokladem k dosažení jeho spokojenosti. Vybranou metodou pro tento výzkum je osobní dotazníkové šetření, které zároveň s dalšími poznatky během dotazování utvoří podklad pro vyhodnocení získaných dat. Teoretická část obsahuje …viacAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to evaluate the customer satisfaction of a selected McDonald's branch in Liberec and also to find out their preferences, because knowing the customer's preferences is a prerequisite for achieving customer satisfaction. The chosen method for this research is a personal questionnaire survey, which, together with other findings during the interview, will form …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Keřka, Jan. Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v odvětví poskytování služeb. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Business Administration / Economics and Management of Services
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří
Tereza ŠULANOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's
Natálie KARDOŠOVÁ -
Spokojenost zákazníků s ubytovacími a stravovacími službami Hotelu Jičín
Miriam Vlková -
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Mariia Lytvynova -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva