Dítě z cizojazyčného prostředí a jeho integrace v běžné mateřské škole – Martina LONČAR
Martina LONČAR
Bachelor's thesis
Dítě z cizojazyčného prostředí a jeho integrace v běžné mateřské škole
Child from foreign-language environment and integration in the kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje téma edukace dětí s odlišným mateřským jazykem v prostředí mateřské školy běžného typu. Teoretická část se zabývá psychickým a řečovým vývojem dítěte předškolního věku, definováním základních pojmů na dané téma a sleduje pedagogické přístupy k dětem s OMJ. Praktická část přichází s konkrétními výsledky pedagogického šetření týkajícího se postojů učitelů a problémů, které …moreAbstract:
Final thesis analyzes the education of children with a different mother tongue in the mainstream nursery school. The theoretical part deals with mental and speech development of a child of preschool age, defining the basic concepts on the subject and follows the pedagogical approaches for children with a foreign mother tongue. Practical part comes with specific pedagogical survey results concerning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2015
Accessible from:: 23. 6. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LONČAR, Martina. \textit{Dítě z cizojazyčného prostředí a jeho integrace v běžné mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/4gukzg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LONČAR, Martina. Dítě z cizojazyčného prostředí a jeho integrace v běžné mateřské škole. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special preschool education
Theses on a related topic
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights