Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka – Bc. Ladislava BEZDĚKOVÁ
Bc. Ladislava BEZDĚKOVÁ
Master's thesis
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Outdoor brand and its value for the customer
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na outdoorovou značku. Cílem práce je zjistit hodnotu značky pro zákazníka. Analyzovat povědomost, oblíbenost, důležitost a význam značky a určit preferenci při výběru produktů. Výzkum proběhl u zákazníků specializované prodejny Rock Point, a.s. prostřednictvím kvantitativního šetření formou anketního dotazování a za použití doplňkových metod pozorování a osobního dotazování …moreAbstract:
The thesis focuses on the outdoor brand. The goal of the thesis is to determine the value of the brand for the customer. Analyze knowledge, popularity, importance and relevance of the brand and determine the preference of the customer when choosing products. The research was carried out by customers of a specialized store Rock Point, a.s. through a quantitative survey in the form of survey polling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Schwartzhoffová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEZDĚKOVÁ, Ladislava. Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Vnímání a hodnota značky Euforie z pohledu cílové skupiny „studenti“
Josef Kreische
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights