Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka – Bc. Ladislava BEZDĚKOVÁ
Bc. Ladislava BEZDĚKOVÁ
Diplomová práce
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Outdoor brand and its value for the customer
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na outdoorovou značku. Cílem práce je zjistit hodnotu značky pro zákazníka. Analyzovat povědomost, oblíbenost, důležitost a význam značky a určit preferenci při výběru produktů. Výzkum proběhl u zákazníků specializované prodejny Rock Point, a.s. prostřednictvím kvantitativního šetření formou anketního dotazování a za použití doplňkových metod pozorování a osobního dotazování …víceAbstract:
The thesis focuses on the outdoor brand. The goal of the thesis is to determine the value of the brand for the customer. Analyze knowledge, popularity, importance and relevance of the brand and determine the preference of the customer when choosing products. The research was carried out by customers of a specialized store Rock Point, a.s. through a quantitative survey in the form of survey polling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Schwartzhoffová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEZDĚKOVÁ, Ladislava. Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Vnímání a hodnota značky Euforie z pohledu cílové skupiny „studenti“
Josef Kreische
Název
Vložil
Vloženo
Práva