Návrh reklamní kampaně určitého produktu u konkrétní firmy – Ing. Jan Jína
Ing. Jan Jína
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně určitého produktu u konkrétní firmy
Draft advertising campaign of a product for a specific company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení a vytvoření plánu propagační (reklamní) kampaně pro firmu ČOS SPAR, s. r. o. Teoretická část je zaměřena především na výklad základních forem reklamy, její historie a současnosti. Také na způsoby tvoření reklamní kampaně. Praktická část je věnována dotazníkovému výzkumu, charakteristice ČOS SPAR, s. r. o. a samotnému návrhu reklamní kampaně. V závěru této práce …víceAbstract:
My bachelor work is oriented on concept and create the plane of advertising campaign for company COS SPAR, s.r.o. The theoretical part focuses especially on the explanation of basic forms of advertisement, its history and present. Also on the ways of creating advertising campaigns. The practical part has been dedicated to the survey research, characteristics of COS SPAR, s. r. o. and the draft advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/da48b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
- Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Reklamní kampaň a její plánování
David Levička -
Studenti jako cílová skupina marketingových kampaní Komerční banky
Lada Adamečková -
Internetová generace jako cílová skupina značky
Andrea Bradáčová -
Děti - cílová skupina v marketingu
Barbora Daňhelková -
Propagandistické letecké letáky za druhé světové války
Antonín ŠREJBER -
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Aneta Ešnerová