Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání – Bc. Gabriela Juřínková, DiS.
Bc. Gabriela Juřínková, DiS.
Diplomová práce
Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání
The determinants of the relationship between the Roma pupil and his education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivů působících na vzdělávání romských žáků navštěvujících základní školu. Teoretická část popisuje způsob výchovy v romské rodině, vysvětluje vztah Romů ke vzdělávání a seznamuje se vzděláváním Romů ve městě Vsetíně. Praktická část zahrnuje kombinovaný výzkum prováděný prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření, doplněný sémantickým …víceAbstract:
My diploma thesis is focused on the researching the aspects influencing the education of Roma pupils attending the primary school. The theoretical part describes the ways of bringing up within the Roma family, explains the relationship of Romas towards the education and introduces the education of Romas in the town of Vsetín. The practical part includes the combined research practised via half-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Juřínková, Gabriela. Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Romský žák očima učitelů na základní škole
Martina Mozgová -
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová -
Rozhodování romských žáků 9. třídy základní školy o jejich další vzdělávací a profesní dráze
Lucie Zástěrová -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
T: Rodina v objektivu otce. Změny obrazu rodiny v polské fotografii v letech 2000 - 2020
Antonina Gugala -
Rodina ohrožená alkoholismem v evidenci OSPOD: zkušenosti sociálních pracovnic OSPOD se spoluprací s rodinou
Johana Novotná -
Rodina jako základní stavební kámen společnosti, rodina v minulosti a rodina dnes
Nikola ŠTACHOVÁ