Pozitivní využití diváckého dosahu na platformách Instagram a Youtube – Bc. Petra Eisenkolbová
Bc. Petra Eisenkolbová
Master's thesis
Pozitivní využití diváckého dosahu na platformách Instagram a Youtube
Positive utilization of viewer's reach on Instagram and Youtube platforms
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání širokého diváckého dosahu na vybraných sociálních platformách, kterými jsou Instagram a YouTube. Práce je zaměřena především na možnosti pozitivního využívání diváckého dosahu v kontextu internetového obsahu zabývajícího se tématy duševního i tělesného zdraví, psychických onemocnění a jejich stigmatizace a také tématy souvisejícími s poruchami příjmu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of using a wide audience content on selected social platforms, such as Instagram and YouTube. The thesis is focused mainly on the possibilities of positive use of the audience impact in the context of Internet content dealing with the topics of mental and physical health, mental illness, and their stigmatization, as well as topics related to eating disorders …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6802
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Petra Ambrožová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Alena Knotková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EISENKOLBOVÁ, Petra. \textit{Pozitivní využití diváckého dosahu na platformách Instagram a Youtube}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4h3cm3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
5/6/2021
Kohout, J.
5/6/2021