Tereza Tomášková

Bachelor's thesis

Rebranding firmy Deichmann

Rebranding of the Deichmann company
Abstract:
Téma mojí bakalářské práce je Rebranding ve firmě Deichmann. V teoretické části jsem popsala historii firmy od začátku působení aţ do současnosti a firemní strategii. Dále význam pojmu rebranding a s ním spojené souvislosti. V další části se věnuji uţ samotnému rebrandingu ve všech moţných směrech, probírám zvlášť rebrendingové části jako jsou změna loga, názvu, reklamní kampaně atd. Analytická část …more
Abstract:
The topic of the presented bachelor thesis is Rebranding in the Deichmann Company. The theoretical part is devoted to the company´s history form beginning to the present and also it´s business strategy. The next section explaines the mening of rebranding, brand´s logo, name and it´s advertising strategy. The analytical part describes the specific consuper´s ideas and opinions on rebranding in Deichmann …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2015
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze