Tereza Tomášková
Bachelor's thesis
Rebranding firmy Deichmann
Rebranding of the Deichmann company
Abstract:
Téma mojí bakalářské práce je Rebranding ve firmě Deichmann. V teoretické části jsem popsala historii firmy od začátku působení aţ do současnosti a firemní strategii. Dále význam pojmu rebranding a s ním spojené souvislosti. V další části se věnuji uţ samotnému rebrandingu ve všech moţných směrech, probírám zvlášť rebrendingové části jako jsou změna loga, názvu, reklamní kampaně atd. Analytická část …moreAbstract:
The topic of the presented bachelor thesis is Rebranding in the Deichmann Company. The theoretical part is devoted to the company´s history form beginning to the present and also it´s business strategy. The next section explaines the mening of rebranding, brand´s logo, name and it´s advertising strategy. The analytical part describes the specific consuper´s ideas and opinions on rebranding in Deichmann …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12868/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně
Michal Takács -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Michal Novák -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková -
Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu
Robin Brázda