Potřeby prezentace SME na internetu – Bc. Jiří STAŠKO
Bc. Jiří STAŠKO
Bakalářská práce
Potřeby prezentace SME na internetu
SME and its presentation in the Internet
Anotace:
Práce charakterizuje jednotlivé složky internetového marketingu (služby internetu, užití webových stránek z pohledu marketingu) pro využití v prezentaci malých a středních firem na internetu. Základní teoretické informace se týkají možností, které přináší (webová prezentace, analytické nástroje, online reklama, online direct marketing, online podpora prodeje) a srovnává tyto informace se skutečností …víceAbstract:
The work characterizes various components of internet marketing (Internet service, use of websites in terms of marketing) for use in a presentation on SME internet. Basic theoretical information concerning the possibilities offered by the (web presentation, analytical tools, online advertising, online direct marketing, online sales promotion) and compares this in-formation with reality. For research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kapoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŠKO, Jiří. Potřeby prezentace SME na internetu. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Startup a Internetový marketing
Jakub Hedbávný -
Impact of Cryptocurrency on SMEs in Nigeria; A Case Study of SMEs in Lagos State
Bartholomew Akintola -
Management of currency risks in SMEs: Standard in larger companies - exception in SMEs?
Jan Christoph Neumann -
Financing Problems of SMEs in China
Xie Xie -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Yifei Wang -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Gengyu Duan -
The impact of growth in SMEs on the success of large businesses
Ana Mariel Delgado González -
Thinking small for the benefit of many: supporting retail SMEs in the process of internationalisation within the EU
Quinten Ruben Helwig