Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení – Bc. Denisa Horáková
Bc. Denisa Horáková
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení
Customer satisfaction with the offer of café equipment
Anotace:
Tématem bakalářské práce je spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení Coolna Bílovec Z&M s.r.o. Cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků s nabídkou vybrané kavárny a čajovny a vytvořit návrh změn stávající nabídky. Teoretická část se zabývá podnikáním v gastronomii a spokojeností zákazníků, rozčlenění restauračního zařízení, nabídka gastronomického podniku a charakteristika kavárenství …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is customer satisfaction with the offer of the café Coolna Bílovec Z&M s.r.o. The aim of the thesis is to determine customer satisfaction with the offer of the selected café and tea room and to create a proposal for changes to the existing offer. The theoretical part deals with the catering business and customer satisfaction,the breakdown of the catering establishment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cuvwc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alexandr Burda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch a turismus / Cestovní ruch a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a řízení gastronomického podniku
Martina Fiedlerová -
TRENDY V GASTRONOMII A JEJICH UPLATNĚNÍ VE VYBRANÉM PODNIKU
Pavla Dvořáčková