Targeting žen na trhu telekomunikačních služeb – Ondřej Beran
Ondřej Beran
Bachelor's thesis
Targeting žen na trhu telekomunikačních služeb
Targeting women on a telecommunication services market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice targetingu žen na trhu telekomunikačních služeb. Cílem této práce je sestavit model efektivního cílení svých služeb a produktů na ženy za pomocí tří cílových skupin - mladých studentek, žen na mateřské dovolené a pracujících matek. V teoretické části je definován marketing a jeho nástroje, dále jsou zde vymezeny výše uvedené cílové skupiny a nakonec jsou …viacAbstract:
This bachelor thesis analyses the problematics of targeting womem on a telecommunication services market. The aim of this thesis is to create an effective targeting model of products and services to women using three target segments - young students, women who take maternity leave and working mothers. Marketing and its features, the three target markets as well as current target markets of the three …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73130
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73130
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele na příkladu O2 se zaměřením na mobilní marketing
Dana Horníková -
The concept of Marketing its role and influence on advancements in mobile operators of Azerbaijan.
Mehriban Ismayilova -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Mobilní marketing v ČR
David Šrámek