Branding nové značky golfového oblečení – Bc. Marek Hujo
Bc. Marek Hujo
Diplomová práce
Branding nové značky golfového oblečení
Branding of a New Golf Apparel Brand
Abstract:
This thesis focuses on the branding of a new golf apparel brand and investigates the preferences of amateur golfers in the Czech Republic when selecting apparel. The thesis includes a theoretical part, a practical part and a project part. The theoretical part describes the concepts of brand, brand value, brand building and presents the methodology of the thesis. The practical part includes the analysis …víceAbstract:
Tato práce se zaměřuje na branding nové značky golfového oblečení a zjišťuje preference amatérských golfistů v České republice při výběru oblečení. Práce obsahuje teoretickou část, praktickou část a projektovou část. V teoretické části jsou popsány pojmy značka, hodnota značky, budování značky a prezentována metodologie práce. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a dotazování respondentů …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hujo, Marek. Branding nové značky golfového oblečení. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.