Úzkost a self-efficacy u studentů učitelství – Bc. Zuzana Rokowská
Bc. Zuzana Rokowská
Bakalářská práce
Úzkost a self-efficacy u studentů učitelství
Anxiety and self-efficacy among students of teaching
Anotace:
Tato práce se zabývá úzkostí a self-efficacy u studentů učitelství. Hlavním cílem bylo prozkoumat jejich vzájemné vztahy. Výzkumný vzorek se skládal z 450 respondentů – 302 studentů učitelství a 148 studentů neučitelských oborů. Pro změření míry úzkosti byl použit dotazník State-Trait Anxiety Inventory X-2 a pro změření míry self-efficacy jsme využili General Self-Efficacy Scale. Výsledky výzkumu ukázaly …víceAbstract:
This study is focused on anxiety and self-efficacy of students of teaching. The main goal was to explore their relationship. We had 450 respondents – 302 students of teaching and 148 students from non-teaching fields. To masure anxiety level we used State-Trait Anxiety Inventory X-2 and General Self-Efficacy Scale to measure self-efficacy level. Our results show, that there is signifikant negative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s1u5q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Stroupková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Why do students of English teaching not want to be teachers?
Petra Šuplatová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ -
The use of songs in teaching and their contribution to the motivation of students to learn English
Vít Dostál -
International students' motivation to become teachers and to pursue their teacher qualification at Masaryk University.
Gonul Topdag -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Souvislost mezi self-efficacy, výkonovou motivací, úzkostí ovlivňující akademický výkon a akademickým podváděním u studentů středních škol
Alexandra Zornová -
Úzkosť a self-efficacy vo vynárajúcej sa dospelosti
Gabriela Hešková