Bc. Zuzana Rokowská

Bakalářská práce

Úzkost a self-efficacy u studentů učitelství

Anxiety and self-efficacy among students of teaching
Anotace:
Tato práce se zabývá úzkostí a self-efficacy u studentů učitelství. Hlavním cílem bylo prozkoumat jejich vzájemné vztahy. Výzkumný vzorek se skládal z 450 respondentů – 302 studentů učitelství a 148 studentů neučitelských oborů. Pro změření míry úzkosti byl použit dotazník State-Trait Anxiety Inventory X-2 a pro změření míry self-efficacy jsme využili General Self-Efficacy Scale. Výsledky výzkumu ukázaly …více
Abstract:
This study is focused on anxiety and self-efficacy of students of teaching. The main goal was to explore their relationship. We had 450 respondents – 302 students of teaching and 148 students from non-teaching fields. To masure anxiety level we used State-Trait Anxiety Inventory X-2 and General Self-Efficacy Scale to measure self-efficacy level. Our results show, that there is signifikant negative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lucie Stroupková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta