Ing. Michal ZAPLETAL

Master's thesis

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje zboží pivovaru Černá Hora, a.s.

The improvement project of increasing competitiveness and sale of goods in a brewery of Černá Hora, a.s.
Abstract:
Tématem této diplomové práce je projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvýšení prodejů Pivovaru Černá Hora, a.s. V první části této diplomové práce jsou teoretické informace k tomuto projektu, popis analýz a pojmů použitých v praktické části. Ve druhé části této diplomové práce jsou provedeny analýzy podniku ve vztahu k jeho mikroprostředí a makroprostředí zaměřené na nejbližší konkurenci na pivovarnickém …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is a project of improved ability to compete and and sales increas of a brewery Černá Hora, a.s. In the first part of this diploma thesis are teoretical information for this project, analysis and conception description, which are used in a practical part. In the second part of my diploma thesis I am making the analyses of the company related to its micro and macro …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier: 9530

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008
  • Supervisor: Ing. Janka Ladová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZAPLETAL, Michal. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje zboží pivovaru Černá Hora, a.s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing