Návrh e-shopu s kovářskými polotovary – Natálie Halfarová
Natálie Halfarová
Bakalářská práce
Návrh e-shopu s kovářskými polotovary
Design of E-Shop with Blacksmith Semi-Finished Products
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh e-shopu pro společnost Industroprofil, spol. s r.o. působící na trhu s kovářskými polotovary. V teoretické části práce jsou představeny základní pojmy týkající se online marketingu s důrazem na marketingový mix a nástroje online marketingu. Praktická část se zabývá analýzou vybrané společnosti a trhu. V této části byla použita metoda marketingového výzkumu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create an e-shop design for the company Industroprofil, spol. s r.o. operating on the market with blacksmith semi-finished products. The theoretical part of the thesis introduces basic concepts related to online marketing with emphasis on marketing mix and online marketing tools. The practical part deals with the analysis of the selected company and market. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153071
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Miloš Kotrle
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková