Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti. Stanovení optimální podoby produktu na jednotlivých trzích – Ing. Lada Šafránková
Ing. Lada Šafránková
Bachelor's thesis
Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti. Stanovení optimální podoby produktu na jednotlivých trzích
Analysis of product with regards to customer and company. Setting optimal product form for individual markets
Anotácia:
Bakalářská práce je rozdělena do čtyř základních oddílů – úvodu, teoreticko-metodologické části, aplikační části a závěru. V úvodu práce jsou popsány její cíle a nastíněny metody, prostřednictvím kterých má být tohoto cíle dosaženo. Hlavním cílem práce je vytvořit na základě analýzy produktu nástroj, který věrně zobrazí podobu produktu na jednotlivých evropských trzích. Konkrétně se jedná o nový osobní …viacAbstract:
Diese Arbeit ist in folgende Abschnitte aufgeteilt – Einleitung, Theoretisch-metodologischer Teil, praktischer Teil und das Resumé. In der Einleitung sind Ziele und Methoden beschrieben, mit denen die Ziele erreicht werden sollen. Das Hauptziel der Arbeit ist, auf Grund der Produktanalyse ein Instrument zu formen. Dieses Instrument soll deutlich die Produktform auf den europäischen Märkten darstellen …viacKľúčové slová
Produkt Analýza produktu Analýza konkurence Porterova konkurenční analýza Analýza SWOT Benchmarking marketingová strategie produktová strategie marketingový mix Das Produkt die Produktanalyse die Konkurrenzanalyse die Konkurrenzanalyse nach Porter die SWOT Analyse die Marketingstrategie die Produktstrategie der Marketing-Mix
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/whe72/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠAFRÁNKOVÁ, Lada. \textit{Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti. Stanovení optimální podoby produktu na jednotlivých trzích}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/4j3xpa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Návrh konkurenční strategie pro reklamní agenturu
Tereza Mrůzková -
Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.
Jana MAZÁNKOVÁ -
Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.
Jana MAZÁNKOVÁ -
Die bayerischen Metropol-Regionen München und Nürnberg: Struktur, Ziele, Perspektiven
Yveta JEŽKOVÁ -
Strategická analýza podnikatelského záměru
Jan Svoboda -
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ