Bc. Nikola Valiánová
Diplomová práce
Komunikační strategie obce
Communication Strategy of a Municipality
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu využití nástrojů komunikačního mixu obce jakožto způsobu komunikace s veřejností. Práci tvoří část teoretická, praktická a projektová. Teoretická část přibližuje pojmy týkající se marketingu ve veřejné správě a dále představuje marketingový a komunikační mix obce a teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. Praktická …víceAbstract:
This diploma thesis deals with evaluation of currently used tools of Communication mix of a municipality as the mean of communication with public. The thesis consists of the the-oretical part, the practical part and the project part. The theoretical part studies concepts of Municipal marketing, next it outlines the Marketing mix and Communication mix of a selected municipality and theoretical basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valiánová, Nikola. Komunikační strategie obce. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie obce a její reflexe
Lucie Matějková -
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Marie SLOUPOVÁ -
Strategie komunikace obce Želatovice s občany
Lenka Tihelková -
Komunikační strategie obcí II. stupně
Lucie Králová -
Komunikační strategie obcí III. stupně
Marta Bláhová -
Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy
Pavel Vejvoda -
Marketingová strategie obce Sloup
Marcel Tůma -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž
Tereza Huťková