Obchodní strategie značky Peek & Cloppenburg na českém trhu – Mariia Skrypnykova
Mariia Skrypnykova
Bachelor's thesis
Obchodní strategie značky Peek & Cloppenburg na českém trhu
Trading strategy of the company Peek & Cloppenburg on the Czech market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá oceněním obchodní strategie značky Peek & Cloppenburg na českém trhu. První část je věnovaná segmentaci trhu s oděvy a následnému popisu největších světových hráčů. V následující podkapitole je podrobně rozebrána problematika distribuci v maloobchodě. Pro vyhodnocení obchodních a marketingových aktivit společnosti jsou použité metody strategické analýzy: PESTLE, benchmarking …moreAbstract:
The following bachelor theses is dealing with the assessment of trading strategy of the company Peek & Cloppenburg on the Czech market. The first part is dedicated to the segmentation of fashion market with following description of the world top players. The next subchapter details the issue of distribution in retail. In order to asset marketing and trade strategies of the company are used methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79532
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2020
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79532
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Strategická analýza podniku za účelem jeho dalšího rozvoje
Jan Pražan -
Strategická analýza vybrané obchodní společnosti
Václav Bujnoch -
Strategická analýza obchodní jednotky Kaufland Jindřichův Hradec
Jiří Kurovský -
Strategická analýza ve vybrané obchodní společnosti
Michal Beneš -
Finanční a strategická analýza Škoda Auto, a.s. vycházející z let 2012-2017 a zhodnocení potenciálních rizik pro českou ekonomiku
Josef Rückl -
Strategická analýza a její aplikace na vybranou obchodní společnost
Jakub Oliva -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Strategic analysis of Coinbase
Deniz Sevim