Analýza vnímání značky Pure Jatomi fitness zákazníky – Daniela Nguyenová
Daniela Nguyenová
Diplomová práce
Analýza vnímání značky Pure Jatomi fitness zákazníky
Analysis of current customers perception of Pure Jatomi fitness
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza vnímání společnosti Pure Jatomi Fitness jejich stávajícími zákazníky. S pomocí dotazníkového šetření jsem v závěrečné kapitole doporučila konkrétní návrhy a zlepšení do budoucna, které by mohl management společnosti vzít v úvahu. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojmy marketing služeb, značku její prvky a hodnotu. Dále jsem se zabývala segmentací …víceAbstract:
The main objective of my diploma thesis is to analyse customers perception of Pure Jatomi Fitness brand. Based on results of a questionnaire survey, I recommended improvements that the management of the company should take into consideration in order to reach better results. In the theoretical part, I defined the concepts of service marketing, mark and its elements. Then I also focused on terms such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44881
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jakub Štumper
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44881
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning
Diana Tonarová -
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
David Dohnal -
Skupinová identita a spotřební kultura
Jaroslava Dolejší -
Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a jej komparácia na španielskom a českom trhu
Katarína Kňazeová -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí -
Proces budování značky Endiex a faktory, které ho ovlivňují
Petra Machovská -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků
Hai Yen Luong