Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání – Bc. et Bc. Petra Vahalíková
Bc. et Bc. Petra Vahalíková
Diplomová práce
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání
Using graphic stories in the early acquisition of English as a foreign language
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol, s využíváním grafických příběhů v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku. Teoretická část představuje sumarizaci teoretických poznatků problematiky raného osvojování cizího …víceAbstract:
The presented diploma thesis deals with the topic of using graphic stories in learning English as a foreign language in preschool education. Its aim is to find out the experiences of kindergarten teachers with the use of graphic stories in the initial acquisition of a foreign language learning in preschool children. The theoretical part presents a summary of the theoretical knowledge of the issue of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vahalíková, Petra. Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Petra Vahalíková -
Principy osvojování cizího jazyka v předškolním věku ve vztahu k J.A. Komenskému
Jana TŘÍSKOVÁ -
Osvojování německého jazyka u dětí mladšího školního věku podporované mezinárodním partnerstvím
Lenka Chadimová -
Využití písně v rané výuce německého jazyka na waldorfské škole
Michaela Mildeová -
Analýza cizojazyčných interakcí v kontextu rané imerze. Kvalitativní výzkum komunikačních strategií na základě videozáznamu.
Alena KŘIKAVOVÁ -
Přínosy osvojování anglického jazyka v předškolním věku pro žáky 1. stupně ZŠ
Petra ZUBALÍKOVÁ -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
Humor jako nástroj k efektivnímu nabývání slovní zásoby v hodinách německého jazyka
Jana Žížalová