Letáky, billboardy, další tištěná reklama a spotřebitel v České republice – Lenka Nábělková
Lenka Nábělková
Bakalářská práce
Letáky, billboardy, další tištěná reklama a spotřebitel v České republice
Leaflets, Billboards and Other Printed Advertising and the Consumer in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak je tištěná reklama účinná vůči spotřebiteli a jak je spotřebitel znalý v právní oblasti regulace reklamy a její samoregulace. V teoretické části práce je popsaná reklama z hlediska prostředku obchodní komunikace, její historický vývoj, definice a jednotlivé formy tištěné propagace. Pozornost je věnována také právní úpravě regulace a etické samoregulaci. Praktická …víceAbstract:
The aim of this work is to determine the effect of print advertisement on consumers, and to show the knowledge of consumers about advertising regulation and self-regulation. In the theoretical part of this thesis, there is a description of the advertisement in terms of business propagation, its historical development, definitions and particular types of print advertisement. The legislation of regulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Igor Pilipčinec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NÁBĚLKOVÁ, Lenka. \textit{Letáky, billboardy, další tištěná reklama a spotřebitel v České republice}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/4jk2h1/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Anglicisms in print advertising
Eva MATUŠKOVÁ -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Gender in Advertising
Lenka Adámková -
Printed Chocolate Advertising: Discourse Analysis
Anna Mabbettová -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková