Bc. Renáta Švarcová

Diplomová práce

Regulace reklamy na internetu

Advertising regulation on the Internet
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou regulace internetové reklamy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněny stěžejní pojmy internetu a reklamy. Následuje detailně zpracovaná část zabývající se samotnou regulací reklamy. Je zde objasněna regulace veřejnoprávní a soukromoprávní dle platných právních předpisů a nechybí ani rozbor problematiky …více
Abstract:
This thesis deals with the regulation of the internet advertising. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part the fundamental concepts of the internet and advertising are explained. Followed by a detailed compiled part dealing with the actual regulation of advertising. There are explained public and private regulation under applicable laws and there are also ethical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní