Regulace reklamy na internetu – Bc. Renáta Švarcová
Bc. Renáta Švarcová
Diplomová práce
Regulace reklamy na internetu
Advertising regulation on the Internet
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou regulace internetové reklamy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněny stěžejní pojmy internetu a reklamy. Následuje detailně zpracovaná část zabývající se samotnou regulací reklamy. Je zde objasněna regulace veřejnoprávní a soukromoprávní dle platných právních předpisů a nechybí ani rozbor problematiky …víceAbstract:
This thesis deals with the regulation of the internet advertising. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part the fundamental concepts of the internet and advertising are explained. Followed by a detailed compiled part dealing with the actual regulation of advertising. There are explained public and private regulation under applicable laws and there are also ethical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jsln6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Právní otázky direct marketingových sdělení v České republice
Martina Demuthová -
Dohody omezující hospodářskou soutěž a jejich právní regulace
Jana Doubravová -
Dohody omezující hospodářskou soutěž a jejich právní regulace
Alexandra Ivánica -
Dohody omezující hospodářskou soutěž a jejich právní regulace
Markéta Havlínová -
Regulace přeměn obchodních korporací v rámci hospodářské soutěže.
Jiří Rossmann -
Evropská antimonopolní politika a regulace síťových odvětví
Renata Mikysková -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Podíl reklamy na problémech soudobého způsobu života společnosti
Petra Moulíková