Ondřej Bach

Diplomová práce

Podnikatelský plán digitální reklamní agentury

Anotace:
Cílem této práce je zpracování podnikatelského plánu digitální reklamní agentury. Pod pojmem ?digitální? se rozumí agentura, která poskytuje marketingové a reklamní služby v oblasti digitálních médií, především v oblasti internetu a mobilních telefonů. Zároveň se práce věnuje charakteristice vybraných digitálních médií v České republice se zaměřením na možnosti propagace výrobků a služeb v těchto médiích …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
  • Vedoucí: Vlasta Střížová
  • Oponent: Ivana Jenerálová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5997

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.