Učitelská profese pohledem začínajících učitelů – Tereza Bruknerová
Tereza Bruknerová
Diplomová práce
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Young teachers and their perception of teaching profession
Anotace:
Cílem diplomové práce je získat hlubší vhled do učitelské profese pohledem začínajících učitelů. Teoretická část práce se věnuje osobnosti učitele, profesním kompetencím a jednotlivým fázím učitelské profese. Další kapitoly teoretické části jsou zaměřeny na odbornou profesní přípravu, autoritu a sebereflexi učitele, na pomoc začínajícímu učiteli. Empirická část pomocí polostrukturovaných rozhovorů …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7369
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2022
- Vedoucí: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vstup začínajícího učitele do profese
Jana Rychlíková -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Příčiny opouštění učitelské profese začínajícími učiteli
Aneta Kladivová -
Identifikace problémů začínajících učitelů tělesné výchovy při výkonu jejich profese
Tomáš Kopečný
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022