Ondřej Beran

Master's thesis

Marketingová strategie firmy Vodafone v současné situaci globální pandemie Covid-19

Marketing strategy of Vodafone during the ongoing global pandemic Covid-19
Abstract:
Tématem diplomové práce je dopad koronavirové pandemie na marketingovou strategii společnost Vodafone Czech Republic a.s. Práce se zaměřuje nejprve na situační analýzu společností Vodafone, představeny jsou zde modely 5F, PESTLE a SWOT. Poté je v práci zohledněn kontext pandemie Covid-19 a její ekonomické dopady na společnost. Cílem práce je zhodnotit postupné proměny marketingové strategie firmy a …more
Abstract:
The topic of this diploma thesis is the impact of Covid pandemic on the marketing strategy of Vodafone Czech Republic a.s. The thesis first focuses on the situational analysis of Vodafone, where models 5F, PESTLE and SWOT are introduced. It is then extended by the outline of the Covid-19 pandemic and its impact on global economics. The aim of this thesis is to evaluate the gradual changes of the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2022
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85974