Marketingová strategie firmy Vodafone v současné situaci globální pandemie Covid-19 – Ondřej Beran
Ondřej Beran
Master's thesis
Marketingová strategie firmy Vodafone v současné situaci globální pandemie Covid-19
Marketing strategy of Vodafone during the ongoing global pandemic Covid-19
Abstract:
Tématem diplomové práce je dopad koronavirové pandemie na marketingovou strategii společnost Vodafone Czech Republic a.s. Práce se zaměřuje nejprve na situační analýzu společností Vodafone, představeny jsou zde modely 5F, PESTLE a SWOT. Poté je v práci zohledněn kontext pandemie Covid-19 a její ekonomické dopady na společnost. Cílem práce je zhodnotit postupné proměny marketingové strategie firmy a …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is the impact of Covid pandemic on the marketing strategy of Vodafone Czech Republic a.s. The thesis first focuses on the situational analysis of Vodafone, where models 5F, PESTLE and SWOT are introduced. It is then extended by the outline of the Covid-19 pandemic and its impact on global economics. The aim of this thesis is to evaluate the gradual changes of the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85974
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Luděk Hrdlička -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Fiskální stimuly a jejich dopady za COVIDové krize
Aneta Měchurová -
Národní plán obnovy: cesta z ekonomické krize vyvolané pandemií Covid-19
Kristína Bottová -
Analýza vládních opatření k řešení krize COVID-19 v České republice v letech 2020 a 2021 a jejich dopad na vývoj krize
Eliška Cermanová -
Fiscal effects of the covid crisis - international comparison
Hannah Mae Brighton