Františka Hejduková

Bakalářská práce

Vnímání místa a architektury v něm prostředky dramatické výchovy

Perception of place and it’s architecture through drama in education

Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám možnostmi, jak propojit obor architektury a dramatické výchovy. V první části popisuji teoretická a tematická východiska vedoucí k projektu, který se snaží vzbudit v dětech zájem o své okolí prostřednictvím dramaticko – výchovných metod. Dále zachycuji přípravnou fázi projektu a jeho následnou realizaci. V závěrečné části práce je celý projekt zhodnocen …více
Abstract:
In this bachelors thesis I deal with ways of connecting architecture and drama in education. The first part focuses on theoretical resources of the project, which use drama in education methods to rise an interest in children for the environment in which they live. Next chapter descibes the preparation and realization of the project and the following part evaluates the whole project and compares it …více
 

Klíčová slova

místo

Klíčová slova

město

Klíčová slova

dramatická výchova

Klíčová slova

smyslové vnímání

Klíčová slova

urbanismus

Klíčová slova

veřejný prostor

Klíčová slova

architektura
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Roman ČERNÍK
  • Oponent: Karel VOSTÁREK

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 11. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova