Bc. Hana Dančová

Bakalářská práce

Marketing a veřejný prostor

Marketing and public space
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá především vnímáním marketingových sdělení ve veřejném prostoru. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmů jako je marketing, veřejný prostor, venkovní reklama a psychologickému vnímání reklamy. Zmiňuje se také o formátech venkovní reklamy i její regulaci. Nastiňuje situaci o reklamě jak ve světě, tak v České republice. V praktické části je cílem zjistit, kolika reklamám …více
Abstract:
This bachelor thesis deals above all with the reception of marketing messages in public spaces. The theoretical part pursues the explanation of terms such as marketing, public space, outdoor advertising and psychological reception of advertising. It also mentions the forms of outdoor advertising and its regulation. The thesis describes the situation in advertising both in the Czech republic and in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní