Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů – Mgr. Pavel Krumpár
Mgr. Pavel Krumpár
Bakalářská práce
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
Czech Television Response to Changes in the Czech Media Market in 1994 Resulting from Launch of Commercial Broadcasters
Anotace:
Česká televize, která je v České republice médiem veřejné služby ze zákona, byla v roce 1994, po nástupu komerčních televizních stanic, konfrontována se zcela novou situací. Divák si rychle zvykl na svobodu volby mezi programy, resp. pořady veřejnoprávní a komerční televize, a na televizním trhu se začal rozvíjet konkurenční boj, který vyvolal zásadní změny v přístupu a strategii České televize. Nová …víceAbstract:
This BA thesis deals with the situation of television broadcasting in the Czech Republic in 1994, when the first nation-wide commercial television station TV Nova swept the Czech market. Particular attention has been paid to the strategy of Czech Television, the statutory public-service broadcaster, in response to this new situation. The data obtained by my research and the results of the analysis …víceKlíčová slova
Česká televize ČT televizní vysílání televize vysílatel 1994 komerční televizní vysílatel program vysílací schéma interní strategie televize veřejné služby veřejnoprávní médium TV Nova Prima TV mediální trh médium Czech Television Czech Media Market Commercial Broadcasters Television Broadcasting Commercial Television Station Strategy of Czech Television Public-Service Broadcaster Mass Media Programming Scheme Broadcasting Scheme Private Commercial Station Broadcasting Strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mp0dd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Szczepanik, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUMPÁR, Pavel. \textit{Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/4k1ktu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice
Iveta Maurerová -
Kritická analýza vybrané mediální kauzy. Srovnání interpretace události ve veřejnoprávní a komerční televizní stanici.
Barbora HINKOVÁ -
Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR
Matouš Brabec -
Cultural diplomacy of the Czech Republic in Finland: current state and strategy of its development
Anna Rezvukhina -
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
Arsen Samvel Jomardyan -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR
Matouš Brabec -
Ústavněprávní reflexe postavení televize veřejné služby
Rostislav Vrzal