Pracovní listy pro přípravu žáka s OMJ na maturitní zkoušku – Bc. Jana Kovaříková
Bc. Jana Kovaříková
Diplomová práce
Pracovní listy pro přípravu žáka s OMJ na maturitní zkoušku
Worksheets for preparing a student with a different mother tongue for the graduation exam
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na maturitní didaktické testy z českého jazyka. Práce se věnuje pouze jazykové složce testů, nikoli složce literární. Analýza ukazuje, že se v testech opakují stejné typy cvičení a stejné lingvistické disciplíny. Přesto může být zadání testů, typ cvičení nebo samotná lingvistika složitá pro žáky s odlišným mateřským jazykem. Cílem diplomové práce je didaktická cvičení analyzovat …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on worksheets for pupils with different native languages for preparation on the school-leaving examination. The thesis is devoted to language omits literature and historical context. The analysis shows that the same types of exercises and the same linguistic disciplines are repeated in the tests. They can be test assignments, exercise type, or linguistics alone for The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yxrji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Hana Svobodová, Dr. phil.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marek Lollok, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury se zaměřením na žáky s odlišným mateřským jazykem
Práce na příbuzné téma
-
Testing Foreign Language Speaking Proficiency: Development and Analysis of a Testing Tool for Czech School Leaving Examination
Jitka Bednářová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Intercultural Communication Challenges in Learning Chinese as a Second Language
Gabriela Gábrišová -
The utility of gesticulation – the case of learning the temporal orientation in Chinese as a second/third language
Tereza Halúzková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Challenging different approaches of language acquisition– a WUG test based comparative study of native Czech and Chinese speakers
Lea Oros -
Pappovy a Apolloniovy úlohy řešené středoškolskými metodami - pracovní listy
Monika MAŘÍKOVÁ