Návrhy pro zefektivnění marketingového mixu pro vybranou událost – Michaela MAROUŠKOVÁ
Michaela MAROUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Návrhy pro zefektivnění marketingového mixu pro vybranou událost
Proposal to improve marketing mix of particular event
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl zefektivnit marketingový mix vybrané události, konkrétně turistického pochodu Gympl na cestách. První část práce vysvětluje pojem marketingový mix 4P a rozšířený marketingový mix 7P. Dále jsou v práci popsány vybrané marketingové metody výzkumu, které byly využity v praxi. V druhé části práce je marketingový mix 7P aplikován pro vybranou událost a jsou zanalyzovány ročníky …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to improve marketing mix of particular event namely for tourist march Gympl na cestách. The first part explains the concept of the 4P marketing mix and extended marketing mix 7P. Then are in the thesis described selected marketing methods of research which have been used in practice. In the second part is marketing mix 7P applied for selected event and analyzed previous years …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karolína Ptáčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAROUŠKOVÁ, Michaela. Návrhy pro zefektivnění marketingového mixu pro vybranou událost. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Marketingový mix
Štěpán Brix -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer -
MARKETING FIRMY MISTER MIX DOG
Klára-Anna Tomek