Návrhy pro zefektivnění marketingového mixu pro vybranou událost – Michaela MAROUŠKOVÁ
Michaela MAROUŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrhy pro zefektivnění marketingového mixu pro vybranou událost
Proposal to improve marketing mix of particular event
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl zefektivnit marketingový mix vybrané události, konkrétně turistického pochodu Gympl na cestách. První část práce vysvětluje pojem marketingový mix 4P a rozšířený marketingový mix 7P. Dále jsou v práci popsány vybrané marketingové metody výzkumu, které byly využity v praxi. V druhé části práce je marketingový mix 7P aplikován pro vybranou událost a jsou zanalyzovány ročníky …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to improve marketing mix of particular event namely for tourist march Gympl na cestách. The first part explains the concept of the 4P marketing mix and extended marketing mix 7P. Then are in the thesis described selected marketing methods of research which have been used in practice. In the second part is marketing mix 7P applied for selected event and analyzed previous years …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Karolína Ptáčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAROUŠKOVÁ, Michaela. \textit{Návrhy pro zefektivnění marketingového mixu pro vybranou událost}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4k911p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAROUŠKOVÁ, Michaela. Návrhy pro zefektivnění marketingového mixu pro vybranou událost. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Marketingový mix
Štěpán Brix -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer -
MARKETING FIRMY MISTER MIX DOG
Klára-Anna Tomek