Fenomén křestního jména v marketingové kampani – Ondřej Lukáš
Ondřej Lukáš
Bakalářská práce
Fenomén křestního jména v marketingové kampani
Phenomenon of first name in marketing campaign
Anotace:
Personalizace získává na významu v marketingových kampaních a je to zajímavý trend pro společnosti a jejich marketingové kampaně. Cílem bakalářské práce na téma Fenomén křestního jména v marketingové kampani je analýza komunikačních kampaní založených na křestních jménech. Teoreticko-metodologická část je věnována tématu cíleného marketingu a personalizace za využití křestního jména a metodologie kvantitavního …víceAbstract:
Personalization gains importance in marketing campaigns and is an interesting trend for companies and their marketing campaigns. The goal of the bachelor thesis Phenomenon of first name in marketing campaign is the analysis of communication campaigns based on the first names. The theoretical and methodological part is devoted to the topic of targeted marketing and personalization using the first name …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Lukáš Barczay
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70021
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Fenomén personalizace v české politice - role lídrů ve volbách v roce 2017
Veronika FAJKUSOVÁ -
Personalizace jako příznak mediálního obrazu předvolebního boje: předčasné volby 2013
Ondřej RYBOŇ -
Two Elizabeths: One Name but Two Queens
Veronika Soušková -
Betty Friedan and the Problem That Had No Name
Karolína Ohlídalová -
Strategie internetové komunikační politiky pro pobočku No Name Reality
Gabriela Nováková -
Verification of Name Service Cache Daemon with DIVINE Model Checker
Milan Lenčo