Ondřej Lukáš

Bachelor's thesis

Fenomén křestního jména v marketingové kampani

Phenomenon of first name in marketing campaign
Anotácia:
Personalizace získává na významu v marketingových kampaních a je to zajímavý trend pro společnosti a jejich marketingové kampaně. Cílem bakalářské práce na téma Fenomén křestního jména v marketingové kampani je analýza komunikačních kampaní založených na křestních jménech. Teoreticko-metodologická část je věnována tématu cíleného marketingu a personalizace za využití křestního jména a metodologie kvantitavního …viac
Abstract:
Personalization gains importance in marketing campaigns and is an interesting trend for companies and their marketing campaigns. The goal of the bachelor thesis Phenomenon of first name in marketing campaign is the analysis of communication campaigns based on the first names. The theoretical and methodological part is devoted to the topic of targeted marketing and personalization using the first name …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedúci: Jitka Černá
  • Oponent: Lukáš Barczay

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70021

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management