Renáta SOBKOVÁ
Bakalářská práce
Dvouleté děti v mateřské škole
Two Years Old Childern in Kindergarten
Anotace:
Hlavním tématem mé bakalářské práce je vliv docházky do mateřské školy na dvouleté děti a z jakého důvodu byly do školského systému umístěny právě v tomto věku. V úvodu této práce je nepatrně nastíněna problematika umisťování právě dvouletých děti do institucionální péče. Tato práce se dělí na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se dělí do tří kapitol, první se zabývá předškolním vzděláváním …víceAbstract:
The main topic of my bachelor's thesis is the impact of kindergarten attendance on two-year-old children and the reason behind their entry into the educational system at this age. In the introduction, there is a brief mention of the issue regarding placing two-year-old children into institutional care. This thesis is divided into a theoretical and empirical part. The theoretical part consists of three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOBKOVÁ, Renáta. Dvouleté děti v mateřské škole. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
Podmínky vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v logopedické třídě mateřské školy
Martina Zobáčová -
Podmínky vzdělávání dvouletých dětí.
Petra ULRICHOVÁ -
Podmínky mateřských škol pro výchovu a vzdělávání dětí od dvou do tří let
Jana KRČILOVÁ -
Dvouleté děti v preprimárním vzdělávání
Ivana MEDVECKÁ