Renáta SOBKOVÁ
Bachelor's thesis
Dvouleté děti v mateřské škole
Two Years Old Childern in Kindergarten
Abstract:
Hlavním tématem mé bakalářské práce je vliv docházky do mateřské školy na dvouleté děti a z jakého důvodu byly do školského systému umístěny právě v tomto věku. V úvodu této práce je nepatrně nastíněna problematika umisťování právě dvouletých děti do institucionální péče. Tato práce se dělí na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se dělí do tří kapitol, první se zabývá předškolním vzděláváním …moreAbstract:
The main topic of my bachelor's thesis is the impact of kindergarten attendance on two-year-old children and the reason behind their entry into the educational system at this age. In the introduction, there is a brief mention of the issue regarding placing two-year-old children into institutional care. This thesis is divided into a theoretical and empirical part. The theoretical part consists of three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOBKOVÁ, Renáta. Dvouleté děti v mateřské škole. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
Podmínky vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v logopedické třídě mateřské školy
Martina Zobáčová -
Podmínky vzdělávání dvouletých dětí.
Petra ULRICHOVÁ -
Podmínky mateřských škol pro výchovu a vzdělávání dětí od dvou do tří let
Jana KRČILOVÁ -
Dvouleté děti v preprimárním vzdělávání
Ivana MEDVECKÁ