Využití interaktivních multimediálních studijních opor a e-learningu na ZŠ praktické – Mgr. Robin Horák
Mgr. Robin Horák
Master's thesis
Využití interaktivních multimediálních studijních opor a e-learningu na ZŠ praktické
Use of interactive multimedial study supports and e-learning at upper primary practical schools
Abstract:
Diplomová práce analyzuje možnosti využití interaktivních multimediálních studijních opor a e-learningu při výuce žáků s lehkou mentální retardací na základní škole praktické. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly, z nichž první tři jsou teoretické, a čtvrtá je výzkumná. První kapitola se věnuje mentální retardaci, specifikům žáků s lehkou mentální retardací a systémem vzdělávání žáků s mentální retardací …moreAbstract:
The diploma thesis analyses the possibilities of using interactive multimedial study supports and e learning in education of pupils with mild mental retardation at upper primary schools. The diploma thesis is divided into four parts, where the first three are theoretical, and the fourth part is the research. The first chapter focuses on mental retardation, characteristics of pupils with mild mental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/msz5r/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁK, Robin. \textit{Využití interaktivních multimediálních studijních opor a e-learningu na ZŠ praktické}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/4ktkl2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Theses on a related topic
-
Multisensory Approach in Teaching English to Upper Primary Learners with SLD
Helena Titlová -
Návrh revize rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
Michaela GEDEONOVÁ -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Edukace dítěte s lehkou mentální retardací na běžné škole
Renáta VIKTORINOVÁ -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Vzdělávání dívky s lehkou mentální retardací
Kateřina Frydrychová -
Vzdělávání dětí s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ na různých typech českých škol
Jana Čížová -
Žákyně s lehkou mentální retardací
Petr Zach